Zapisy kandydatów do Społecznej Szkoły Podstawowej STO w Augustowie prowadzone są w Sekretariacie Szkoły przy ul. Nowomiejskiej 41 w ciągu całego roku szkolnego. Zgłoszenia kandydatów przyjmowane są drogą elektroniczną bądź bezpośrednio złożone w formie papierowej w sekretariacie szkoły
Telefon do sekretariatu szkoły: 876432729
E-mail szkoły: zss_augustow@post.pl
Regulamin Rekrutacji
Przyjęcie dziecka do szkoły odbywa się na drodze procedury kwalifikacyjnej.
Rekrutacja do klasy I
Naboru uczniów spośród listy kandydatów do klasy pierwszej dokonuje Komisja Rekrutacyjna w składzie:
Nabór przeprowadzany jest dwuetapowo:
Komisja Rekrutacyjna dokonuje naboru kandydatów do klasy pierwszej na podstawie:
Pierwszeństwo przyjęcia dziecka do szkoły mają:
Rekrutacja do klas II- III
1. Udział dziecka w spotkaniu rekrutacyjnym z nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej lub psychologiem szkolnym.
2. Po uzyskaniu pozytywnej rekomendacji nauczycieli odbywa się spotkanie rodziców z dyrektorem szkoły w celu omówienia warunków przyjęcia.
3. Rodzice zobowiązani są do przedstawienia świadectwa lub oceny opisowej półrocznej z poprzedniej placówki
Rekrutacja do klas IV- VIII
1. Udział dziecka w spotkaniu rekrutacyjnym podczas którego Kandydaci do klas IV-VIII piszą test z języka polskiego, matematyki i języka angielskiego w celu określenia ewentualnych różnic programowych.
2. Rozmowa Kandydata i Rodziców z psychologiem/pedagogiem szkolnym.
3. Spotkanie Dyrektora szkoły z Rodzicami w celu omówienia warunków przyjęcia do SSP STO.
Dodatkowe niezbędne warunki rekrutacji
Decyzję o przyjęciu do szkoły podejmuje Dyrektor szkoły w oparciu o rekomendację psychologa szkolnego/pedagoga szkolnego oraz nauczycieli uczestniczących w procesie rekrutacji danego Kandydata.
Dodatkowo niezbędnym warunkiem do zakończenia procesu rekrutacji i rozpoczęcia nauki w szkole jest:
• dokonanie wpłaty na wskazane konto tzw. opłaty wpisowego w ciągu 14 dni od dnia zakończenia rekrutacji, w wysokości 1 czesnego ( w przypadku rezygnacji wpłata nie ulega zwrotowi)
• w przypadku posiadania opinii psychologiczno-pedagogicznych dostarczenie jej kopii lub podpisanie pisemnego oświadczenia, że dziecko opinii nie posiada.
• podpisanie przez Rodzica lub opiekuna prawnego dziecka umowy o kształceniu ucznia w terminie wskazanym przez Dyrektora Szkoły,